Glacom: agència Growth Hacking

Exemples “online” de Growth Hacking? Facebook, Google i Twitter. Glacom utilitza la mateixa filosofia d'acció.

Daniele Dibitonto
#Seo / #Azienda

Què és el Growth Hacking? Es tracta de tècniques de marketing en les quals l’originalitat, la creativitat i sobretot una mentalitat de prova/error i pensament analític (en termes de web i xarxes socials) són bàsics per vendre i augmentar la visibilitat d’un producte o servei.
Exemples “online” que coneixem i segurament visitem sovint podrien ser Facebook, Google, Twitter, etc. Què tenen en comú aquests gegants? Totes van començar sent petites plataformes amb un pressupost realment reduït, però que en poc temps han aconseguit grans beneficis. A més, totes aquestes empreses han inventat (o reinventat) serveis originals, nous. Parlem de quelcom que va més enllà de la clàssica estratègia de marketing, que manté de totes maneres la seva validesa i l’interès de moltes empreses. El Growth Hacking és especialment útil per a les start up: els permet créixer de manera estable.
Una tècnica de Growth Hacking no busca visites al lloc web o només la primera pàgina en un buscador, sinó que té com a objectiu la venta del producte i que aquest sigui conegut, amb la particularitat que la gràfica de creixement augmenta sense parar (podríem dir que és un model molt estatunidenc).
Glacom proposa estratègies de web marketing amb la filosofia de “Growth Hacking”: obtenir resultats (ventes) amb rapidesa i agilitat en les operacions de marketing a través d’internet. No totes les empreses busquen el creixement “sense mesura”, per tant cal entendre els objectius en el pla de marketing i graduar el “growth hacking” en funció dels límits que tingui cada empresa.
Atenció: què no és en absolut el Growth Hacking? No és un munt de “trucs” o màgia negra. Tampoc és la tirania del producte sobre l’usuari. No són visites (aquest servei, en el cas, l’ofereix una agència de viatges...). No és un protocol, un software o un equip de micos voladors ensinistrats per programar... és pura originalitat i creativitat!
 

Daniele Dibitonto IT R&D