Social Media Marketing: Com ens projectem a la xarxa

Per tenir èxit en una campanya de Social Media Marketing és imprescindible aportar contingut de qualitat.


Publicat el 15 Junio 2017
Avui en dia la majoria d’empreses estan presents a la xarxa d’una manera o altra. Quina empresa no ha obert un perfil a Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram... en definitiva el que anomenem les Social Networks? Està clar que no és suficient tenir obert un perfil si no l’alimentes i el nodreixes de material i de contingut de qualitat que sigui útil i d’interès per als usuaris. A la llarga, aquest treball constant acabarà donant els seus fruits i per tant acabarà incrementant les ventes de la teva empresa. Per a qualsevol negoci, estar presents a les xarxes socials no vol dir només promocionar els propis productes, significa sobretot estar en continua interacció amb l’usuari. Fer una bona campanya de Social Media Marketing és important si vols mantenir viva l’empresa i no caure en l’oblit dins el món web.

Com podem mantenir aquesta presència a través del Social Media Marketing?

Cada xarxa social l’haurem de tractar de manera diferent, dependrà de diversos factors: com ens volem adreçar a l’usuari, quin perfil té, com és el producte que oferim... però allò que realment té una importància cabdal és el CONTINGUT que inclourem. Aquest ha de ser, abans que res, útil per a l’usuari... i què significa això?

Bàsicament li ha d’aportar informació d’interès, ha de ser un contingut original i persuasiu, que emocioni al lector i que no el deixi indiferent. El que ens interessa és que l’usuari quedi atrapat i que al mateix temps li provoqui una reacció o emoció, que vulgui interactuar opinant, compartint, enllaçant... tant important és que ens llegeixin com que parlin de nosaltres. Una bona estratègia de Social Media Marketing dóna veu a l’usuari, ell ha de ser el protagonista.

Si t’interessa saber més sobre com utilitzar el Social Media Marketing a la teva empresa, estarem encantats d’ajudar-te.



Ver también