Com fer publicitat per a hotels

La publicitat per a hotels a través de newsletter: una bona eina per compartir contingut de qualitat


Publicat el 10 Agosto 2017
Temps de vacances... temps on el sector hoteler treballa més que mai, és temps per veure també quin tipus de publicitat per a hotel fem servir, si l’estratègia de màrqueting funciona o bé hi ha aspectes a millorar. Avui volem parlar en concret de la publicitat per a hotels a través de l’enviament de newsletter. Dins un pla complet de màrqueting, la newsletter és una bona eina de comunicació ràpida que ajudarà a donar més visibilitat al teu negoci hoteler.
Però triar quin tipus de publicitat enviar a través de la newsletter no és senzill. En el sector trobem tot tipus d’enviaments, de vegades sense tenir cap coherència o que fins i tot poden arribar a ser una molèstia pels lectors amb un constant bombardeig entre notícia i notícia.
Com tota estratègia de màrqueting i en aquest cas en concret de la publicitat per a hotels, cal pensar abans què volem que el lector o client faci amb la informació que li enviem i repensar el contingut a treballar per fer conèixer l’hotel.


Vols fer la presentació de l’hotel? Desitges promocionar una campanya esporàdica pel temps de vacances? O el teu objectiu és enviar setmanalment continguts variats d’interès?


És important clarificar i classificar bé els continguts que vols que arribin al lector, cal preguntar-se què es vol comunicar amb el client i què podem aportar d’interessant i original.
El client no només vol que li ofereixis un 2x1 o que li recordis de quines habitacions còmodes i amb vistes disposes... una idea diferent pot ser aportar contingut amb una oferta d’oci i cultural per gaudir als voltants de l’hotel. Obrir el ventall més enllà del que ofereix el propi hotel pot ser una manera d’obrir-se a nous clients.

No dubtis en contactar amb nosaltres si vols assessorar-te de com fer una bona publicitat per a hotels.



Ver también