E-commerce

El portal web e-commerce de Glacom® és un negoci virtual que permet a la vostra empresa vendre serveis i productes online.
En especial a l’última dècada el comerç en xarxa s’ha disparat enormement, per això és tan important per a una empresa que ven productes i/o serveis tenir a disposició un e-commerce.
El portal dóna la possibilitat d’ampliar horitzons per arribar a un públic molt major, inclús mundial. En efecte, a través de la xarxa web podreu ser visibles per als usuaris de qualsevol lloc del món, que podran comprar online les vostres propostes.  




CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES:

- gràfics personalitzats projectats amb el client

- portal autogestionable amb un aparador dels productes organitzats per categories; a través d’un panell de control serà possible inserir, modificar o cancel·lar totes les propostes.

- els productes són inserits amb els seus codis, imatges, preus, descomptes, variants, arxius per a descarregar i poden ser associats a més categories
-
possibilitat de crear mòduls “ofertes especials”, “novetats”, “productes més venuts” i associar-los al producte d’interès

- transacció segura (encriptat HTTPS i l’obtenció del certificat de seguretat de RapidSSL) a través de transferència bancària, targeta de crèdit o reembors (després de l’ inici de sessió el client selecciona l’adreça d’entrega i el mètode de pagament) 

- possibilitat de triar els costos d’enviament en funció del pes, la ubicació, la grandària de la mercaderia, els costos de pagament i altres paràmetres 

- el portal es pot connectar a temps real amb la gestió interna de l’empresa (Glacom® API) que comunica amb magatzem, comptabilitat o administració. D’aquesta manera sense cap cost de manteniment, s’optimitza i accelera la transmissió de dades (comandes, pressupostos, estat, disponibilitat dels articles, formularis, etc.) 

- seguiment exhaustiu i detallat de les entrades al lloc web (número, país d’origen, temps, frases clau més utilitzades, pàgines més visualitzades etc.)

- possibilitat de traduir el portal en totes les llengües del món

- possibilitat de combinar plans de visibilitat i posicionament en els cercadors