Bloc Corporatiu

Què és el Bloc Corporatiu?
El bloc corporatiu del sistema autogestionable Glacom® és una eina dinàmica i fàcil d’usar: és un contenidor d’entrades que es presenta com una revista dedicada íntegrament als productes i/o serveis de la vostra empresa.
Els articles periodístics són escrits pel seo-copywriter (o per un encarregat expert dins l’empresa) que segueixen les regles més importants del posicionament en els cercadors: contenen, en efecte, un pla de frases clau escollides amb el client segons uns objectius de referència.
Les entrades (post) es publiquen en el Bloc Corporatiu seguint un ordre de data i hora, poden agrupar-se per categories i es poden compartir en les principals xarxes socials.


Quines funcions té el Bloc Corporatiu?
El bloc corporatiu és abans que res, una eina per a la promoció del vostre negoci en els principals motors de recerca. És el camí més econòmic per tal d’aconseguir importants objectius de manera estable.
L’altre finalitat important del bloc corporatiu és la comunicació: tots els post publicitaris profunditzen en temàtiques específiques relacionades amb els productes i serveis de la vostra empresa. D’aquesta manera els usuaris, gràcies a explicacions clares i immediates, curiositats o consells poden conèixer de manera més exhaustiva les propostes i escollir-les abans que les de la competència.


Perquè escollir el Bloc Corporatiu?
Aquesta eina permet promoure la vostra empresa a través d’una revista dedicada exclusivament a això. La principal diferència i més important entre un Bloc Corporatiu i un portal és justament que l’usuari un cop ha entrar al bloc, se sent atret per la temàtica dels vostres productes i serveis, s’informa de bon grat i ràpidament es fidelitza.
El bloc corporatiu finalment resulta ser una mitjà promocional realment eficaç, interessant i immediat, al servei del client.