Marketing Blog

24/05/2016
Agència de copywriting: veu i to de veu
Quan una agència de copywriting rep l’encàrrec d’una empresa d’escriure textos, és imprescindible una primera fase...
17/05/2016
Posicionament web i “content marketing”
Avui parlarem de posicionament web en relació al concepte de content marketing. Comencem analitzant el significat de “content...
10/05/2016
Social Media Marketing i relacions públiques digitals
Avui parlem de “relacions públiques”. Què entenem per aquest terme? En general, tota la COMUNICACIÓ de l’empresa, dirigida a...
19/04/2016
Visibilitat als motors de cerca: com treballa Google
Qui no s’ha preguntat algun cop com treballa Google? Com tria els llocs web que apareixen a les primeres pàgines i quins descarta? I en...
12/04/2016
Agència de copywriting: 3 ERRORS que cal evitar
Hi ha “instruccions” per escriure textos de bona qualitat? Existeixen línies guia que una agència de copywriting hagi de seguir per...
05/04/2016
Posicionament als motors de cerca: quan una pàgina web és premiada?
Com hem comentat anteriorment, el posicionament als motors de cerca d’un lloc web depèn molt del contingut textual que contingui. Però com es...
16/03/2016
El valor de les ventes online i el seu volum de facturació el 2015
Dia rere dia ens adonem de com ha canviat el comerç gràcies a internet. Quants de vosaltres, fa vint anys, hauria pogut imaginar de comprar...
29/02/2016
Mobile web: ja és oficial, ha superat la navegació desktop
L’any 2015 es recordarà per un gran fet: el mobile web va superar la navegació desktop des de l’ordinador. Això vol dir que els...
22/02/2016
Agència de copywriting: com canvia el contingut al web
Hem parlat anteriorment de la revolució del mobile web, que ja ha superat oficialment “l’antiga” navegació desktop. Però com...
15/02/2016
Email marketing: una de les estratègies de la LEAD GENERATION
La LEAD GENERATION és el conjunt d’activitats de marketing pensades per aconseguir potencials clients realment interessats en els productes...
08/02/2016
Social media marketing: a cada plataforma un contingut diferent
Una bona estratègia de Social Media Marketing ha de preveure diferents activitats per a cadascuna de les plataformes més utilitzades. Cada xarxa...
01/02/2016
L'evolució d'internet a França
E-marketer ha realitzat un estudi per preveure l’evolució de la situació d’internet a França: com es comporten els seus habitants?...

1
2
3
4
5
6
7
8


El contingut d'aquest lloc no té caràcter de periodicitat i no representa 'producte editorial'.